Itt is bemutatkozom.

Régimódi csajszi vagyok, mert soha nem 'pasiztam' tizenévesen.
Most  azonban már lassan két éve boldogítjuk egymást a Zurammal, aki ugyan még nem a hites férjem, de a hecc kedvéért hívjuk így ;). 20 éves vagyok, részt veszek az nagy magyar felsőoktatásban.

Hogy miért is ír egy lány - jelen esetben én - nyilvánosan intim témákról, mint amilyen a szex és ennek kapcsolati, általános és személyes vonatkozásai?
Nos, ennek több oka van:

- a barátnőim iszonyat prűdek! A világ tele van szexuális tartalmú üzenetekkel, de ezekről beszélni szemtől szembe szinte lehetetlen.

- saját élményeimet egyrészt a Zuramnak is írom, akinek tetszik, ha ilyenekről hallhat akkor is, ha nem vagyok vele.

- tapasztalataimat, utamat szeretném megosztani másokkal, akik ezeket a dolgokat nem mondják ki, de problémát jelent nekik - fiataloknak is, nem csak a papíron 18+ korosztálynak.

- igyekszem szépen kifejezni magamat; az én írásaimban nem fordulnak elő trágárságok. Véleményem szerint az élet egyik legszebb dolgához nem illenek kocsmai kifejezések.


Nos, nagyjából ennyi.

Jelen blog egy másik folytatása, vagyis költöztem.
Régebbi írásaim elérhetők az ahatodikerzekem.blogspot.com-on.

A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr41989360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása