Előre leszögezem: a következő írás NEM kíván egyetemes igazságokat közölni, sem bírálni senkit, egyszerűen leírnám a tapasztalataimat és a véleményemet.

Szóval. A szex a legtöbb párnak nemcsak az élvezetről és az izgalomról szól; meg kell teremteni a lehető legbiztonságosabb hátteret. Nem térnék ki a tőlem eltérő élethelyzetekben tengődőkre (alkalmi kapcsolatok, gyermeket tervezők és együttélők). Tehát az én szitum ugye tartós kapcsolat (no félrelépés), de heti max 1 alkalom.

Az emberek jelentős része főleg itt a Neten azt hiszi, hogy a fogamzásgátlásra két eszköz van: az óvszer és a hormontabletta. Ez nem igaz. Amikor elkezdtünk gondolkodni, hogy mi lenne, ha..., akkor a Zuram rögtön az óvszert hozta fel, meg is vette, meg minden. De én, mint kis kezdő, annyi olyan sztorit hallottam, hogy könnyen kiszakad, hogy nem bíztam meg lenne, és keresni akartam mellé valamit. Így jöttek képbe a helyi hatású fogamzásgátlók - gyorsan be is szereztem egy dobozzal. Aztán jöttek a bénázások a gumival: a kedves Páromnak elvette a kedvét szó szerint (tiszta lelkibeteg is volt utána :S); iszonyú büdös volt, semmi kedvem nem volt utána levezetni a feszkót; ráadásul úgy zörgött, mint egy nejlonzacskó :I. Ezen kívül, hát, érzésre sem ugyanaz: olyan, mintha gumikesztyűvel nyúlnának hozzám, tiszta megalázó... Meg én semmit nem is éreztem úgy.

Ekkor jött a hatalmas ötlet, hogy kidobjuk a zacskót, és rábízzuk magunkat a kúpra - meg persze a Zuram ügyességére. És - kitűnően működik! Csak jót mondhatok róla: kis szaga van, de megszokható; egyszerű használni (mondjuk használni kell - ez az egyetlen hátránya); kis odafigyeléssel abszolút megbízható, és miután felraktuk, nem zavar semmiben. Ja és nem utolsó szempont: jelen helyzetben anyagilag is ez a módszer a legkevésbé megterhelő: egy doboz (sajna) hónapikig elég...

Nem szeretnék senki magánéletében vájkálni; mindenki úgy csinálja, ahogy neki kényelmesebb. De zavar, hogy mindenhonnan azt hallom, hogy ha az óvszer kényelmetlen, akkor a lánynak KELL hormonnal bombáznia magát. Persze, persze, "a mai tabletták nagyon korszerűek, alacsony hormontartalmúak, csomó előnyük van, blablabla", de akkor is egy mesterséges dolog, ami beleszól az egész szervezet működésébe. Engem ábszolúte nem győz meg ez a reklámszöveg, bocs. Maradok a jól bevált "maceránál" és később a tutira sok gyerkőcnél ;). Később pedig ott a természetes családtervezés, ami szintén nagyon jó, de IQ-t, türelmet és odafigyelést igényel. És ez ma - úgy tűnik - sokakból hiányzik...

A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr161131990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

acsko 2009.05.19. 23:46:49

Szia! Most először olvastam bele a blogodba. Gratulálok hozzá! Ez a bejegyzésed épp számunkra is aktuális problémáról szól. A többi írásodban egy olyan nő képe bontakozott ki előttem, aki nagyon sok tekintetben hasonlít a feleségemre. Amiben pedig nem, talán csak azért, mert még nem jutottunk el oadáig. Persze, minden nő más, de mégis ... vannak hasonlóságok. Az a bizonyos "még" tulajdonképpen már itt kopogtat nálunk: a feleségem is kezdi felfedezni annak az előnyeit, ha többször vállal kezdeményező szerepet.:)

Hestia76 · http://ahatodikerzekem.blog.hu 2009.05.20. 10:15:20

@acsko: Nagyon örülök, hogy hasznosnak találjátok a leírtakat!
Szerintem a kezdeményezés bizalom (tehát bizonyosság abban, hogy a párunk megérdemli, amit kap) és önbizalom (biz. abban, hogy tetszeni is fog neki) kérdése. Ha valaki eljut erre a szintre, akkor nagy baj már nem lehet. ;)

Nagyon sok sikert és boldogságot kívánok Nektek a házasságotokhoz! :)
süti beállítások módosítása