Hestia76 2009.08.27. 12:55

Intim = in team?!

Nem, ez a bejegyzés nem arról fog szólni, amire a kedves Olvasó most gondol ;).

Most nem a szexről ill. párkapcsolatról lesz szó, ez csak lazán kapcsolható ide, mégis, a legutóbbi borzasztó élményem mellett egyszerűen nem mehetek el szó nélkül. Előre is elnézést kérek, ha valakit untatna, nyugodtan nyomja ki.

A lényeg a lényeg, hogy egy kultúráltnak meghirdetett szálláshelyen a következő kép fogadott a női mosdóban: elől balra néhány wc, kis fülkécskékben, ajtókkal - mint utóbb kiderült, ezek SEHOGYAN SEM zárhatóak - , majd 4-5 mosdókagyló, felettük nagy tükrökkel, és ezekkel pontosan szemben 4 db zuhanyfülkének még nagy jóindulattal sem nevezhető vízszóró alkalmatosság. Ezek csak 1-1 csempézett oldalfallal vannak elválasztva, ajtónyílásukon se ajtó, se függöny, de még egy árva függönyród sem!

Magyarul az ember lánya végiggrasszál az egész fürdőhelyiségen anyaszült meztelenül, majd végignézheti 3 sorstársa mosdását a tükörben, ill. őt tetszőleges számú, jóesetben nőivarú egyén nézegetheti, ameddig csak óhajtja.

A problémához lehet, hogy hozzátartozik, hogy testvérem nincs, és itthon soha nem volt szokás nyíltan meztelenkedni - jó persze, ha épp kell valami a fürdőből, mikor valaki van bent (és családtag), az ok, de vadidegenre semmiképp nem nyitnám rá az ajtót! Igazából még a Zurammal sem nagyon szeretek együtt fürdeni, egyrészt helyhiány miatt (kicsi a kádam), másrészt nekem a tisztálkodás egy olyan magánügy, amihez senkinek a világon köze nincs.

Most komolyan, én vagyok ennyire prűd? Nem bírom felfogni, miért nem lehet egy rohadt zuhanyfüggönyt felszerelni az ilyen team-jellegű fürdőszobákba. Én nem vagyok kíváncsi más nők testére, de azt maradéktalanul elvárom, hogy ők se mustrálgathassanak engem. (NB. soha nem vetkőzöm fehérneműnél lejjebb pl. fitness terem öltözőjében sem, míg más csajok ott is lazán flangálnak pucéran.) Mi ütött az emberekbe? A pasik is ezt csinálják vajon? Ez ennyire sima ügy? Én pucér vagyok, te pucér vagy, mindenki pucér, fú de narancsbőrös a s.gged?

Szégyen ide, szégyen oda, fent említett helyről egy éjszaka után, fürdés nélkül, angolosan távoztam. Pedig nem vagyok egy rinyálógép, aludtam már én olyan helyeken, hogy hajaj! Tornacsarnok emelete, parasztház, ahol csak kinti wc van, szóval értem én, ha spórolni kell, de eddig mindenhol meg tudták teremteni a kulturált tisztálkodás lehetőségét. Ha közös is volt a fürdőhelyiség, mindig megfelelően sikerült szétválasztani a zuhanyzókat.

Ja és az már csak hab a tortán, hogy miután 3-4 ember letusol (akár egyesével, nem figyeltem őket), az egész fürdő a wc-kig, mindenhol bokáig áll a vízben! Tényleg nem lenne költséghatékonyabb néhány zuhanytálca és -függöny beszerzése? Ja, az már csak hab a tortán, hogy a zuhanyrózsák fixen állnak a falban, tehát a nők intim tisztálkodása enyhén akadályoztatott...

Köszönjük szépen, vendéglátóhely, 57-féle fertőzés rendel egyszerre!

A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr731341756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása