Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Oly sok unszolás után végül beadtam a derekam, hogy én is virtuális papírra vessem a nemi életünkről alkotott gondolataimat, tapasztalataimat. Íme hát, az első - és egyik kedvenc - témám, az orális szex aktív oldala. Természetesen férfi szemszögből.

A szemszög igen találó kifejezés, egyből kezdhetném akár a délről a férfi szeme elé táruló látvánnyal, de nem teszem, hiszen nem ez a fáma és persze nem esszük olyan forrón a kását! Az első dolog amiről feltétlenül szót kell ejteni az nem más, mint az M (Egyetlenem) sóvárgó pillantása mikor elkezdek a csókáradattal elindulni lefelé, s rájön, hogy mi is következik. Ilyenkor egy pillanatra kitágul a pupillája, teste minden porcikája megfeszül, hogy egy másodperccel később már teljesen ellazulva feküdjön előttem, várva a kényeztetés édes perceit.

Rólam viszont érdemes tudni, hogy igen-igen gonosz és kegyetlen egy teremtés vagyok. Nem adom meg az Mnek, hogy rögvest élvezhesse a nyelvem édes simításait... Előtte kis köröket írok le a forró terület körül. Végigpuszilom és beleharapok a szexi combokba, csókot lehelek a szeméremdombjára. Ezzel persze elérem a kívánt hatást. A szegény nyuszi ott feszül a puha párnák közt, teste mint az íjhúr várja végre a pillanatot. Én pedig megkegyelmezek neki. Az első nyalintás mindig gyors, mindig erős és feltétlenül hirtelen következik be! Ezt mindig halk, sikkantás-szerű sóhajjal konstatálja. Ezután már nincs kegyelem, indul a nyelvlecke. M azt állítja, hogy nyelvvirtuóz vagyok. Szerintem ez nem fedi a valóságot. Csak abban rejlik a titok nyitja, hogy tudom hol is kell dolgozni. Persze olyakor a gonoszság kerekedik felül és sokáig játszadozom a kis Kedvencemmel. Ilyenkor az M teste hosszú percekig pattanásig feszül, s a végül bekövetkező kis halál robbanászszerűen tör rá. Fincsi és gyönyörű!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr41162036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása