Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szóval az úgy volt, hogy a nyaralásunkon összeszedtem egy irtó kellemes fertőzést, amilyet még nem pipált Európa (éljenek az apartmanok irtó modern fürdőszobái!). Röpke 2-3 hetes lábadozásom végén a bacik visszatérését megelőzendő javasoltam kivételesen az óvszert.

Régebbi tapasztalataink, amik miatt anno más megoldást kerestünk:

- egy ismert márka reklámozott darabja hihetetlenül büdös, émelyítő, gyakorlatilag hányingerkeltő szagot árasztott;
- ugyanez a darab használat közben olyan hangokat adott ki, mint egy nejlonzacskó - ami azért több, mint illúzióromboló, pedig igazán nem vagyok finnyás ezen a téren;
- ennyi szerencsétlenkedés után mindentől elment a kedvünk.

Ezek után félve választottam találomra egy másik márkát. De jött a kellemes meglepetés, amire abszolút nem számítottam! Teljesen más anyaga volt, nem volt büdös, nem zörgött, az eddigi megoldásunknál pedig klasszisokkal kényelmesebb és kellemesebb - értsd: nincs ott még másnap is, nem ragad, nem kell várni, nyugodtan mosakodhatok amivel csak akarok... Ráadásul nincs felesleges trutyi, az érzések is sokkal intenzívebbek.

Szóval ezek után már nem értem a síró-rívó pasikat, hogy így milyen rossz. A Zuram szerint kimondottan izgató a felhelyezés (persze ha én végzem ;)). Ja és így bármikor belém élvezhet, ami végleg bepörget...
Azt hiszem, egy időre marad a kényszermegoldás.

Az érzésbeli különbségek szexi beszámolója hamarosan.

(NB. kéretnek mellőzni a "Miért nem szedsz tablettát?" hozzászólások. Köszönöm!)

A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr701335446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása