Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Múlt pénteken a 4 napos hosszú hétvégének adtunk egy kis édes nosztalgiát. Általában este már ahhoz is túl fáradt vagyok, hogy igyak egy pohár vizet, most azonban ez másképp volt. Úgy érzem, minél gyakoribbak az együttléteink, annál hamarabb és jobban kívánom... Mindössze 4 nap telt el az utolsó óta, de ezt 4 hónapnak éreztem.

Nálunk ez az egész (az én hibámból) úgy néz ki, hogy egy ideig "bemelegíteni" kell - simogatások, puszik, zavarbaejtő szavak és helyzetek révén. Most ebből az egészből egy fergeteges, hajnalig tartó szeretkezés jött ki - aminek részleteiről majd elsőként a Zuram számol be; jó okom van átadni neki ezt a lehetőséget ;).

De ami nekem a legszebb volt, az már délelőtt történt. Ebéd előtt lazán ücsörgök a monitor előtt, ő pedig kényelmesen hátradől a heverőn. Én ránézek, és az egész szitu annyira kihívó volt, hogy elkezdtem apró puszikat adni neki végig, nyaktól lefelé. Mikor elkezdtem felhúzni a pólóját és a hasára is kapott néhányat, már láttam a szemében a meglepetést, de nem álltam meg; továbblépve a megfelelő helyen, nadrágon keresztül kapott egy finom kis harapást, majd - a sikeren felbuzdulva - többet is. Ekkor már nagyon meg volt lepve, de persze egyértelmű volt, hogy nem akarja, hogy abbahagyjam... (Azt tudni kell, hogy este 11 óta ekkor már 4 meneten voltunk túl, ezért én sem számítottam ekkora érdeklődésre.) A tőlem szokatlan kezdeményezésre csak annyit tudtam felhozni "mentségül": Nem tehetek róla, megkívántam...

Végül persze nem hagytam szenvedni, és egy rögtönzött új technikával percek alatt röpítettem egyet rajta. Ez abból állt, hogy folyamatos enyhe szívást kis, fürge nyelvcsapásokkal egészítem ki, majd hirtelen váltok valami másra, aztán újra ezt alkalmazom. Ígéretesnek tűnik; eddig ezzel a technikával sikerült a leghamarabb a legtöbb hangosabb sóhajtást kicsikarnom ;).
Ezen túl kíváncsi lennék, hogy kevésbé fáradtan mennyi időre lenne szükség :D . Félreértés ne essék, semmi bajom nincs azzal, ha sokáig tart, de jó lenne megtudni, melyik a leghatékonyabb módszer - ki tudja, mikor lesz szükség valami extragyorsra, ha a helyzet/környezet úgy hozza? Gyanús lehet, ha a strandöltözőt sokáig elfoglalja valaki, nemde? ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr751174980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Randomtool 2009.08.13. 15:16:36

Ez egyénenként és szituációnként változik. Pl így sokadikra egy rövidebb intervallumon belül, egészen hosszú is lehet az aktus.
süti beállítások módosítása