Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A szex a legjobb fájdalomcsillapító. És ez bizonyított. Szerintem a legrosszab dolog arra hivatkozni, hogy "Jaaj, fáj a fejem/hasam/bármim, most neee!" Egy jó szeretkezés köztudottan boldogsághormon termelődését indítja be, és az egyrészt eltereli a figyelmet a fájdalomról, másrészt a test saját fájdalomcsillapító hormonjait is serkenti.

Sajnos én eléggé hajlamos vagyok mindenféle kisebb fertőzést összeszedni, ill. gyakran "száradok ki" napközben a szűk nadrágokban, ezért sokszor érzem, hogy valami nincs rendjén. Régebben emiatt mindig lemondtam az éjszakai programokat, de tegnap nem voltam képes ellenállni. És milyen jól tettem! Kis gyulladást éreztem, enyhe fájdalmat, semmi komoly vagy fertőző (azt természetesen kezelni kell). Féltem is, hogy rossz lesz - de aztán... Az első kör után úgy éreztem, rosszabb lett, de valamiért belementem egy másodikba is. És ott, mintegy varázsütésre elmúlt minden probléma - azóta sem jött vissza! Teljesen 100%-on pörgök (leszámítva a kis álmosságot, amit a hajnalig tartó hancúr okoz ;)).

Ez mindig úgy van, hogy a többedik körök elején kicsit ellenkezem, akkor is, ha eredetileg nem éreztem semmi gondot (Jajj, már nagyon elfáradtam, stb.). Aztán a Zuram remek rábeszélőképességének hála (értsd nem érdekli, hogy mit nyavalygok :D), egy-két perc után már minden klafán megy. Aztán, mikor a fülembe súgja, hogy már a hasán folyok le, nos, nem igazán az a kérdés, hogy fáj-e még valamim - ilyen körülmények között kinek jutna eszébe a "fájdalom" szó? 

Szóval itt abszolút nyerő a kutyaharapást szőrivel szlogen - ne higgyünk párunknak, ha fejfájásra panaszkodik. Inkább csak nincs kedve. Ha meg mégis fáj a feje, az "erőszak mindenre megoldás"! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr191097612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása