A Zuram már jó egy éve vett nekem egy webkamerát, hogy gyakrabban lásson hétközben is. Én viszont nem szerettem használni, mert egyrészt neki nincs, így én nem látom őt, másrészt meg mindig lefagyasztja a gépemet - valahogy nem szeretik egymást. De ez nem egy informatika blog, úgyhogy ezt a témát itt be is fejezném. :)

Szóóval tegnap nem tudtam, mit vegyek fel ma (tudom, tipikus nő vagyok) és kérdeztem a Zuramat, mit mondana. A vége az lett, hogy benyomtuk a webcamet és megmutattam a kérdéses ruhákat. Meg aztán mást is...

Egyszóval vetkőztem a kamerába. Még soha nem csináltam ilyet azelőtt. Néhány percen át teljesítettem a kívánságait: ott értem magamhoz és úgy, ahogy ő azt kérte. Mondjuk nagyon messzire nem merészkedtem, mert azért mégiscsak bizarr látni magamat topless a képernyőn :D.

 

De azért ennek a kis kalandnak is megvolt az eredménye; szereztem pár kellemes percet és pillanatot a Zuramnak, vizuálisat és másmilyet is ;). A hétvégén pedig személyes kárpótlás vár rá az "elszenvedett" idegtépésért. Becsszó! 

(A kép illusztráció.)

A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr491135602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása