Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hestia76 2009.03.22. 17:42

Művészbejáró

A tapasztalat ellentmond az előítéleteknek, ezért vissza kell vonnom néhány eddigi tézisemet. Nevezetesen, hogy az anális szex mocskos, csak melegeknek való, és fájdalmas is. Khm.

Szóvaaal, az úgy volt... hogy pont amiatt, hogy ez annyira benne van a köztudatban, és egy videó sem készülhet el nélküle - különösen, ha az "extrém izgalmas" (értsd 2 pasi, 1 nő) filmről van szó - elkezdett izgatni a dolog. Gondoltam, egy alkalomból még nem lesz baj (még a dohányzást is kipróbáltam egyszer, pedig aztán prüszkölök tőle rendesen); legfeljebb, ha nem tetszik, kihúzzuk a listáról.

S imígyen az elhatározás megszületett. Már csak az a kérdés, hogy a Zuramat hogy vegyem rá a témára, mivel többször kifejezte már ellenérzéseit az üggyel kapcsolatban. Sebaj, azért megpróbálhatjuk, talááán...

Már sima lovaglás közben is igyekeztem úgy helyezkedni, hogy eszébe jusson megérinteni a fenekemet, de félreértette az igyekezetet. (NB. sebaj, fergeteges orgazmust éltem át így is.)
Aztán reggel egyfolytában bújtam hozzá, a kezét a fenekemre tettem - egyszóval célozgattam. Végülis eljutott az üzenet, és elkezdett simogatni. Érdekes élmény volt. Mivel azt hallottam, hogy mindenképp fájdalommal jár, és rengeteg előkészület szükséges - és úgy gondoltam, ezeket a Zuram is tudja -, arra gondoltam, hogy csak "felületi" érintkezés lesz. Ehhez képest néhány perc múlva már azt éreztem, hogy az ujja bennem kalandozik. Aztán a másik ujj máshová kerül... Huh... Na az azért nem semmi egy érzés. Nem véletlen, hogy ennyire nagy teret kap az erotika piacán. Csak ajánlani tudom.

Szóval, a végeredmény az lett, hogy mindketten bevallottuk, hogy nem mondtunk igazat, mikor elzárkóztunk az efféle örömök elől. Egy átnedvesedett naci a tanú rá, hogy ez most nem volt ferdítés: a hátsó bejárat alaposabb tesztelés alá lesz vetve...

A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr911018422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása