Hestia76 2009.04.29. 21:41

Érdekes tények

Hogy mire nem jó az internet! A mai fáradt tervezgetéses hangulatomban (holnap este látogat meg a Zuram, de még semmi konkrét tippem nincs... :((( ) nekiálltam böngészni, és lám, egy érdekes tényeket gyűjtő oldalra bukkantam. Szemezgessünk kicsit! ;)

A pasik mindig sírnak-rínak a méretük miatt. Az igazság az, hogy az átlagos méret 13-16 cm, ami véleményem szerint teljesen tökéletes. Bár én még nem mértem magam belülről, szóval lehet, hogy kicsi vagyok, de ennél sokkal nagyobb méret már egészen biztosan kellemetlen lenne. Ahogy már többször említettem, a Zuram is tud fájdalmas lenni néhány pózban, pedig ő alig kicsit van az átlag felett.
Amúgy a legnagyobb mért szerszám 29, míg a legkisebb 1, 6 cm! Na azt azért megnézném - feltéve, ha nagyítót mellékel :D.

Egy ejakuláció átlagos mennyisége: 1-2 teáskanál. Valahol hallottam, hogy 4 ml. Ez nem tűnik soknak, de néha azért tud az lenni - főleg, ha torokra megy. Bár olyanról még nem hallottam, hogy valaki ettől fulladt volna meg...

Egy átlagos férfi ejakulációinak száma egész élete során: 7200. Ez azért elgondolkoztató. Ha a pasi mondjuk 13 és 64 éves kora között aktív, az nagyjából 50 év. Egy évben ez 144 alkalmat jelent. Szerintem ez kevés! Ebbe az adatba tutira beleszámolták az impotenseket. Mert ha azt veszem, hogy ebben az 50 évben átlagosan heti 2 szex és 4 maszturbáció figyel be, az ugye heti 6 alkalom (minimálisan!), akkor 6x52x50= 15600! És akkor még keveset mondtam... Vagy ennyi impotens pasi lenne?:O
Pasik, tessék nyilatkozni! :D

Egy teáskanálnyi ondó tápértéke: 7 kalória. Egy Tic-Tac-é: 2 kalória. Ez lesz az új szlogen? Frissesség csak 7 kalóriában? Ettől sem fogunk elhízni... Sőt, köztudott, hogy fruktózt tartalmaz, így még a cukorbeteg nők is fogyaszthatják! 

Egy újbóli erekcióhoz szükséges idő: 2 perc - 2 hét. Cáfolat!! A legutóbbi írásomban részletezett akcióban tutira nem volt két perc a kettő között, és a második röpke kétórás volt... Kifogtam volna egy szexistent...? Ez mondjuk bizti, de azárt a két hét elég erős.

Azért én még kíváncsi lennék egy-két adatra... Például a férfiak hány százaléka érzi fontosnak, hogy a partnere is kielégüljön? Szeretik-e az aktív orális szexet? Miért hallgatnak nagyokat az ágyban? (Mondjuk ezt csak úgy hallottam, szerencsére a Zuramra nincs panasz... Hiszen mi lányok is szeretjük ám, ha van visszajelzés, hogy éppen jók vagyunk-e. Sőt néha kis irányításért sem haragszunk meg... ;)

A hétvégén úgy érzem, több ihletem lesz egy személyesebb bejegyzéshez. Addig is álljon itt egy képecske a múltkori termésből - hogy ne maradjon teljesen privát ;): 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Az adatok forrása itt található.)

A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr961094506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása