Hestia76 2009.08.21. 15:05

Az Első...

Talán írtam már, hogy még soha nem volt hüvelyi orgazmusom. Nos, ez az áldatlan állapot a mai reggelen megszűnt!

A lepedőszaggató éjszaka után kellően bágyadtan, ernyedten (és persze tágultan) ébredeztem, mikor a Zuram hirtelen felindulásból elkezdett simogatni. Először csak nagyon finoman a cicimet, majd már mindenhol - erre természetesen beindultam, többet és többet akartam, aminek az lett a vége, hogy igen-igen intim helyekre kalandozott... Lassan, nem ajtóstól rontva a házba (persze azért egyre gyakrabban betévedve :) ).

Ahogy egyre nagyobbakat sóhajtottam, úgy vált egyre izgatottabbá és gyorsított lépésről lépésre a tempón, míg végül úgy éreztem, mintha a villám csapna belém, elkezdett könnyezni a szemem, majd pedig megszűnt a külvilág. A következő pillanatban arra eszméltem, hogy görcsösen kapaszkodom a nyakába és lágyan beleharapok...

Amikor kinyitottam a szemem, fürkésző tekintettel kérdezte: csak nem....? Néma válaszomtól azonnal elégedetté vált az a fürkésző pillantás ;).

Most már csak arra várok, hogy végre szeretkezés közben is elérjen ez az érzés. Valami azt súgja, nem kell már sokáig - mondjuk ma estig...? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr871328093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása