Annyi pletykarovat, női lapozó és különböző webújságok foglalkoznak a női orgazmussal, hogy az ebben a témában alkotott cikkekből több száz kötetes bibliát lehetne kiadni, mégis milyen sok a kielégítetlen nő!

Olvastam én is rengeteg tippet, trükköt, varázsfogást, amitől majd a kiszemelt delikvens percek alatt a csúcsra jut. Próbálgattam én is sokmindent, de a legtöbb tanács amolyan magamutogatás volt csak, fennhéjázó "nagyfiús" szöveg. Nyálverés semmi több.

Szóval megelégeltem a dolgot és saját taktikát választottam, ami a kézi módszert illeti (nők vonatkozásában). Elárulom hát a titkom, ami annyira egyszerű tézisen alapszik, hogy sokan talán engem is banális vanabi bloggernek fognak tekinteni...

A technika három fő ponton alapszik.

  1. Odafigyelés: Mert ugye a nőkkel gyengédnek kell lenni, főleg ha nem egy több évtizedes tapasztalattal rendelkező lepedőakrobatával van dolgunk. Tehát uraim legyünk finomak, óvatosak, mert könnyen lehet, hogy ami nekünk nem tűnik erős mozdulatnak, az egy nőnek fájdalmat okoz, főleg érzékeny területen.
  2. Fülelj! Ez a második és egyben talán a legfontosabb! Semmi más nem szükséges ahhoz, hogy megtudjuk, hogy jó helyen és jó módszerrel tapogatózunk-e vagy sem. KedvesM például rendszerint halk sóhajokkal, kis sikkantásokkal, kéjes nyögésekkel tudatja önkéntelenül is, hogy amit éppen csináltam az bizony kedvére való volt.
  3. Repetitio est mater studiorum! Szóval tessék kitartónak lenni, de ha a partner úgy kéri, akkor abba is bele kell nyugodni, hogy akkor éppen nem koronázza igyekezetünket siker és abba kell hagyni a ténykedést. Legközelebb már a pozitív visszajelzésű területtel és módszerrel kell kezdeni és lehet folytatni a felfedező körutat.

A nőknek pedig azt javaslom, gyakran nézzenek a párjuk körmére, a szó szoros értelmében. Ez mind higiéniai szempontból, mind pedig a sérülések elkerülése végett fontos!


A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr991369898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása