Hestia76 2009.03.08. 21:09

Exhibicionizmus

Kép innen

Nem vagyok egy magamutogató fajta, sőt inkább szégyenlős. Nem használok trágár kifejezéseket, sokszor zavarban vagyok, ha otthon intim helyzetben "nézegetnek".
Mégis, mostanában többször eljátszottam a gondolattal, hogy milyen lenne erotikus képeken szerepelni... Készült már rólam ilyen, de csak házi használatra. Nem tudom, mekkora sikerem lenne, vagy inkább nem lenne, ha mások is látnák... Az ilyen képeken szereplő lányok általában nagymellűek, szőkék, stb., ami én nem vagyok - de azért a kisördög mindig ott motoszkál. Mi van, ha mégis tetszene? Ha más is szexinek találna, nem csak az állandóan ízlésficammal vádolt párom? Lehet, hogy megdobná egy kicsit az önbizalmam. Persze nem szívesen kerülnék rivaldafénybe - ez a veszély nem is fenyeget :).

A másik nagy kérdés: mi van akkor, ha nyilvánosságot nyernek a képek, ha kiderül, hogy én szereplek rajtuk? Vajon mennyiben érintheti hátrányosan a későbbi munkavállalásomat? Nem vagyok modell, szépségkirálynő:), tanító vagy ilyesmi, teljesen "üzleti" jellegű szakmám lesz, de annyit hallani az ezzel való visszaélésekről, hogy valószínűleg le is mondok erről a "vágyképről".
(Mondjuk nyilvános, élő szerepléseket, "show"-kat soha nem vállalnék - az már nagyon durva, nem? Erotika Kiállítás és társai általában hatalmas bukás is - unalmas, lerágott csont, illetve túl direkt; legalábbis nekem.)

Na sebaj, legfeljebb az unokáim kimaradnak a hű-de-csini-volt-a-nagyi- élményből :).

A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr23990064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása