Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hestia76 2009.03.16. 10:56

Reggeli...

Nincs jobb, mint reggel összebújva ébredni. Szerintem a reggel sokkal izgalmasabb, mint az este/éjszaka. Olyankor inkább fáradt az ember, és hajlamosabb egy rövidebb mocorgással beérni. Na de a reggel... Halvány fények a behúzott függöny mögül, mellettem egy ébredező pasi, és naaagy libidó. Kell ennél több? :)

A minap a Zuram igencsak fáradt volt (munka miatt keveset aludt előző nap). Kétszer is felébredtem igencsak felhúzva, de nem volt szívem felkelteni - igazából nem is sikerült volna; olyan volt, mint egy kidőlt fa. :D
Na de harmadszorra már elkezdtem rágcsálni a fülét, masszírozni a vállát, beletúrni a hajába (ezt imádja) - egyszóval felébresztettem az alvó oroszlánt.

Köztudott, hogy a pasik igencsak harcra készek reggelente. Azt nem tudom, vizsgálták-e már ezt nőkre nézve, de ha létezik ilyen szabály, én igencsak megerősíteném. Ha esetleg előfordulna, hogy a Zuram nincs eléggé felajzva reggel, csak a kellő helyre irányítom a kezét és azonnal elértem, hogy rámugorjon ;).

Szó mi szó, legutóbb igencsak felébredt az az oroszlán és az ugrása egy számunkra új helyzetben teljesedett ki, ami jobban aligha sikerülhetett volna. No comment! ;) (Kíváncsiak kattintsanak.)

UI.: Próbálom rávenni a Zuramat, hogy társszerzőként szálljon be egy "nyelvlecke" megírása erejéig a blogba, de úgy látom, nem nagyon adna ki hadititkokat... :( Azért nem adom fel.........

A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr811005109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása