Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hestia76 2009.03.30. 20:09

Pasi-pózok

Olvastam valahol egy cikket, miszerint a férfiak kedvenc pózai a lovagló, a kutyapóz és a rear entry. Nos nem tudom, ezt hogy mérték fel, illetve a nők kedvencei ettől eltérően mik lehetnek, mert az eredmények alapján én férfi vagyok :D. Mert az már szentigaz, hogy ezeknél jobbat nehezen találhatunk. Legutóbb mindháromban részem volt... Na de miért is szeretjük ennyire?

Lássuk a szubjektív listámat, helyezések nélkül.

Lovagló póz
Amiért a Zuram szereti: kényelmes; karnyújtásnyira tőle mellek ugrálnak; látja az arcomat és az egész testem; meg tud csókolni; és nem utolsósorban, a nő irányít, neki csak feküdnie kell.
Amiért ÉN szeretem: én irányítok, meghatározhatom a szöget; össze tud tapogatni közben; beletúrhatok a hajába; ha elfáradok, egyszerűen előredőlök, és folytathatja a 'munkát'; egyszerűen átmehetünk más pózokba (pl. én megfordulok vagy ő ül fel, stb.); látom az arcát.

Rear entry
Amiért a Zuram szereti: könnyen okozhat meglepetést; látja az egész testemet hátulról;
nem menekülhetek :); meg tudja harapni a fülemet :); kényelmes, mégis igen intenzív érzést ad.
Amiért ÉN szeretem: kényelmes, tipikus reggeli póz; így a legkönnyebb teljesen ellazítani magam és az izmaim; valamiért így nedvesedem leginkább; érzem a 'kiszolgáltatottságot"; élvezem a harapásokat:); olyan hátsó póz, amiben nem lehet olyan mélyre hatolni, hogy fájjon (főleg nagyobb méretnél probléma:().

Kutyapóz
OFF: Ezt a nevet visszautasítom. A nyulak is így csinálják, és azok sokkal aranyosabbak - tehát ez közmegegyezéssel a nyuszipóz, legalábbis nálunk. :D
Amiért a Zuram szereti: VAD! :D
Amiért ÉN szeretem: erőteljes, izgató; érzem a leheletét és sóhajait; bele tud túrni a hajamba; rá tud húzni a fenekemre (nem tudom miért, de az irtó szexi).
((hátránya: ha túl mélyre hatol, fájdalmat okoz.))

Ezek után lehet válogatni. Én azt mondom, ebben a sorrendben mehet! ;)
Persze nyitott vagyok a változatosságra, de ezek biztosan nem mennek ki a divatból még egy jó ideig. És NEM csak a pasik kedvencei!

(Képek forrása: http://101-sex-positions.com/)

A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr771035976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása