Hestia76 2009.04.03. 12:34

Szia! Chatsex?

Ez nem fog annyira szorosan kapcsolódni a blogom témájához, de muszáj leírnom

Szóval, nemrég regisztráltam chat.hu-n; igazából azért, mert ha valaki nincs msn-közelben, így is beszélgethetek vele, ha fontos. Aztán kíváncsiságból belépegettem szobákba, pl. az Erotikába is. Szerintem tök jó a szexről csevegni, az emberek egy idegennek nagyon hamar megnyílnak, elmondják a vágyaikat, néha problémákra is fény derül, és már az segít átgondolni/megoldani, ha elmondhatják egy kívülálló személynek.

Na de... Ott vannak a partnerkeresők. Komolyan, szerintem létre kéne hozni egy "Partnert keresek" szobát, mert engem marhára idegesít, ha ír x+1 pasi a következő szövegek valamelyikével:

"Szia! Áll a ...m, megnézed cam-on?"
"Szia! MSN-sex?"
"Szia! Lennél a szeretőm?"
"Szia! Van kedved találkozni velem?"

Ezekre általában azt válaszolom, hogy bocsi, van párom; nem partnert keresek, stb. Erre aztán jön az anyázás, hogy akkor miért vagyok fenn chaten? Könyörgöm, szerintem az nem egy társkereső oldal, plusz az adatlapomon feketén-fehéren le van írva, hogy "kapcsolatban" vagyok... Bár ahogy látom, ez sokakat nem hat meg. Volt már, hogy fényképpel-mindennel kaptam konkrét ajánlatokat. És igen, pl. ide teszek fel néha saját képet, de attól még nem keresek partnert. Tényleg nem. Ha valaki beleolvas a blogomba, ez világossá kéne váljon. Persze nagyon örülök, ha valakinek tetszik egy képem, és ír (kaptam több ilyen reakciót is, nagyon jólesett :)); ők azonban tudják és értik is, hogy ez olyasmi, mint a múzeum: megnézni és írni a vendégkönyvbe lehet, de hazavinni a kiállított dolgokat nem.
 

Ja és a neten mindenki azt mond, amit akar! Én is voltam már viccből meleg pasi. Szóval magabiztos chatsexelők, vigyázat! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr381043764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása