A mostani hétvége sajna nem jött össze, szakmai elfoglaltságok miatt :(. Viszont a jövő héten mindent bepótolunk, hiszen egy 4 napos fesztiválra megyünk, ahol minden előfordulhat és elő is fog fordulni!

 

Most nagyon aktív a Zuram is a tervezgetésben, pedig általában én vagyok a "kis perverz", aki kitalálja a legújabb finomságot. Tegnap este azonban előállt egy izgalmas javaslattal: tudja, hogy imádok térdelni (főleg, ha kicsit - esetleg nagyon - irányít is). Ezt boncolgatta kicsit tovább: "Kis öves menet lesz, de úgy, hogy egész végig nem veheted ki a szádból!" Hm... Azt hiszem, cseppet izgalmas lesz... Pont múltkor néztem egy hasonló videót, ahol a csajszi nem dolgozhatott egyedül; hát, mit ne mondjak, izgalmasnak ígérkezik...

 

 

 

A másik kis perverz tervecske az én kreálmányom, és hasonló húrokat penget, annyi különbséggel, hogy nem én, hanem Ő lesz a kiszolgáltatott fél. Úgy tervezem, hogy majd ismét kikötözöm egy székhez, mint pár hete, négykézlábra állok, de előtte magam mögé (vele szemben) beállítok egy nagy tükröt. Így nem elég, hogy azt fogja látni, ahogy eltűnik a számban, hanem teljes belátással is lehet, amire csak akar. Sőt, elképzelhető, hogy a kezem elkalandozik, hiszen az övéi le lesznek kötve, és engem hihetetlenül izgatni fog a helyzet...

Ja és utálja a pillangó technikát, "megőrjíti"... Hát, ebben a második verzióban nem lesz alkalma megakadályozni, hogy az idegeire menjek! ;)

(Mikor felvetettem ezt az ötletet, rögtön rátromfolt: "Akkor majd megcsináljuk úgy is, hogy Te is lásd, mikor én dolgozom!" - Na ebbe nem megyek bele, ez rettenetesen zavarbaejtő lenne... Egyelőre...)

A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr161139835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása