Hestia76 2009.04.16. 17:25

Private dancer

Hogy mi a sztriptíztáncosnők titka? Miért tetszenek akkor is a legtöbb pasinak, ha azok komoly kapcsolatban élnek? Egyáltalán: le tudjuk-e, mi, mezei csajok körözni őket?
A válasz egyértelmű: IGEN!

A pasi a sztriptíztáncosnőn nem kizárólag a nagy mellet nézi és a friss húst látja benne. Az tetszik neki, hogy bevállalós, NEKI vetkőzik. (Ez persze nem igaz, mert a pénz miatt vetkőzik, de a pasi ebben a hitben van. Különben be sem menne egy ilyen helyre.) Egyszóval: itt a nő vetkőzik, nem neki kell erőfeszítést tennie, hogy lekerüljenek a ruhák, nem kell órákig imádkozni, hogy ugyan, bújjunk már össze. Nem, itt a nő az aktív fél, aki olyannyira rágerjedt, hogy mindenét ledobja.

Viszont a barátnő/feleség hatalmas előnyben van egy idegen sztriptíztáncosnőcskével szemben: ő ingyen van, plusz szolgáltatások is azonnal rendelkezésre állnak, még csak ki sem kell lépni a lakásból, máris elérhető... Miért is ne használnánk ki ezt a szitut? Ennyi előny azzal a hátránnyal szemben, hogy X ideje ugyanaz a nő vagyunk? Kérem, ez semmi! A házi sztriptíz csodákra képes...

Én például még a télen leptem meg egy private dance-szel a Zuramat. Persze előzetesen rákészültem: felvettem egy fekete harisnyatartót combfixszel, bugyi nélkül; rá egy miniszoknyát, egy melltartót és egy könnyen levehető blúzt. Ő kicsit fáradt volt. Leültettem az ágyra, benyomtam a zenét (lásd a poszt alján videóban), és elkezdtem megszabadulni a ruháktól. Szép lassan, egyesével, felülről kezdve, mindegyik után kis táncos hatásszünettel. Amikor már csak a harisnyatartó volt rajtam, többször fedobtam a lábam egy székre, csak hogy jobb belátással legyen ;).

Hadd ne mondjam: a harisnyatartó végülis nem került le, csak egy-két órával később...

Szóval én meggyőződésből vallom, kis kreativitással és magabiztossággal bármikor felkelthető és fenntartható egy férfi érdeklődése!

A bejegyzés trackback címe:

https://ahatodikerzekem.blog.hu/api/trackback/id/tr791069112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása